Tuesday, November 10, 2009

Aku Gemuk

Aku mula rasa ku gemuk bila naik ting 3. Masa tu org kata zaman adolescent... stage dr budak2 ke alam dewasa, transition time. Aku slalu compare berat badan aku ngan kengkawan yg kurang beratnya walaupun saiz kami nk sama jer... Depa ringan aku berat.... hua aku GEMUK! aku slalu tengok betis depa kecil kenapa aku punya besaq??? WHY???? tak dak siapa nk bgtau... pas tu plak ada kwn-kwn kata aku ni tmbm masa sekolah rendh dulu... hua lg terasa gemuk... tp itu zaman skolah rendah!!! effect kata2 cam tu smpai skrg tau!

Tapi baru 3-4 tahun kebelakangan ini aku dpt jawapannya... aku ni kategori tinggi skit... 5 kaki 2 inci... 163cm... rangka besar especially kt punggung... aku juga jenis aktif... terkejar ke sana sini... suka main badminton, main netball jd ada muscle gak ler skit2... hehehe. tu yg buat aku berat tu! tak percaya? nanti aku cerita lg pasai apa....

No comments:

Post a Comment