Thursday, November 19, 2009

Kate Moss diselar



Inilah body icon aku kalau 10 tahun yang melampau dulu... eww... nak jadi cam kate moss... kurus kering... so dlm yahoo news ari ni, found that dia telah dikritik hebat oleh pengempen masalah tabiat makanan yang buruk krn dia telah menyokong satu motto kumpulan anorexic "Nothing tastes as good as skinny feels," dlm bahasa melayunya "tiada perasaan yang lebih indah selain dari berasa kurus kering!" haa... boleh ke? Tengok balik gambar di atas tu cantik ke? tinggal tulang dan kulit... mungkin ader org kata aku ni jeles tapi tak yah lah sampai nk jadi gitu... siksa oi... aku dh prnh rasa dh...

Yelah... Kate Moss ni kan ikon fesyen... jadi bila dia kata mcm tu akan menyebabkan lebih banyk masalah pemakanan dikalangan remaja... Di UK shj terdapat 1.1 million masah tersebut.... nk ke jadi kurus sgt2 sampai bdn tak cukup zat... ari ni mmg tak tampak masalah tu pt long term nnti boleh menyebabkn masalah jantung, anemia, fertiliti, rambut gugur... yelah ibarat pokok tak cukup baja.. lama-lama kecut... gugur smua daun-daun!

Alhamdulillah aku dh sedar dr smua ni... keep on reading my post ok.... kalau nk gali lebih dlm lagi mengenai aku dan permasalahan makanan dan berat badan ni... CHOW CHIN CHOW.... lamanya tak minum, air chin chow... sedap tgh2 panas ni.

No comments:

Post a Comment